Wydział: Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych
Proces: Udzielanie świadczeń socjalnych
Właściciel: Pawełczyk Agnieszka, Rozmarynowska Marzena
Osoba Nadzorująca: Sibiński Janusz
Wymagane dokumenty
Warunkiem otrzymania Kaliskiej Karty Mieszkańca jest:
- złożenie Wniosku o wydanie Karty w Punkcie Obsługi Klienta Kaliskich Linii Autobusowych przy ul. Podmiejskiej 2a (Dworzec Autobusowy),
- okazanie dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość,
- przedstawienie do wglądu w Punkcie Obsługi Klienta pierwszej strony rozliczenia podatku dochodowego od osób
fizycznych za rok poprzedni, z prezentatą Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu;
- w przypadku rozliczania się przez Internet - przedstawienie potwierdzenia UPO (Urzędowego Poświadczenia Odbioru), potwierdzającego złożenie deklaracji PIT do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu,
- w przypadku rozliczenia emerytów i rencistów - przedstawienie posiadanego formularza PIT-40A (otrzymanego z ZUS) wraz z podpisanym oświadczeniem, że nie składali osobiście zeznania rocznego i jest to rozliczenie ostateczne (nie złożono innego zeznania podatkowego) lub przedstawienie potwierdzenia złożenia w Pierwszym Urzędzie Skarbowym PIT OP, informującego o przekazaniu 1% podatku na dowolną Organizację Pożytku Publicznego,
- w przypadku rolników i członków ich rodzin, którzy nie podlegają opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych - przedstawienie dowodu wpłaty podatku rolnego w Urzędzie Miasta Kalisza wraz z podpisanym oświadczeniem, że nie składali osobiście zeznania rocznego.
- w przypadku opiekunów dzieci i pełnoletnich wychowanków przebywających w pieczy zastępczej - przestawienie zaświadczenia potwierdzającego fakt wychowywania dziecka/dzieci,, pochodzących z Kalisza, w rodzinnej pieczy zastępczej;
Wniosek o wydanie Karty można złożyć również drogą elektroniczną, wypełniając formularz na stronie internetowej kalisz.informica.pl.
Miejsce załatwienia sprawy
Punkt Obsługi Klienta Kaliskich Linii Autobusowych Sp. z o.o.
ul. Podmiejska 2a
62-800 Kalisz
(Dworzec Autobusowy),
Termin
Wniosek o wydanie Kaliskiej Karty Mieszkańca, Kaliskiej Karty Rodzina 3+, Kaliskiej Karty Senior rozpatrywany będzie w terminie
30 dni od daty złożenia wniosku.
Sposób załatwienia sprawy
- wypełniony i podpisany przez wnioskodawcę wniosek wraz z załącznikami składany jest w Punkcie Obsługi Klienta Kaliskich Linii Autobusowych przy ul. Podmiejskiej 2a (Dworzec Autobusowy),
- wnioskodawca może zostać wezwany do uzupełnienia wniosku,
- Karta zostanie wydana w terminie 30 dni od daty prawidłowego złożenia wniosku.
Opłaty
20,00 zł za wydanie Karty
20,00 zł. za wydanie duplikatu Karty
Tryb odwoławczy
Brak.
Informacje dodatkowe
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 62 7654477
Podstawa prawna
1.
Uchwała Nr XLIX/646/2018 Rady Miasta Kalisza z dnia 1 marca 2018 roku w sprawie przyjęcia Programu "Kaliska Karta Mieszkańca" (z późn. zm.),
2. Zarządzenie Nr 154/2024 Prezydenta Miasta Kalisza z dnia 5 marca 2024 roku w sprawie ustalenia logo Programu "Kaliskiej Karty Mieszkańca" oraz Regulaminu przyznawania, wydawania i korzystania z "Kaliskiej Karty Mieszkańca" wraz z wzorem Karty oraz wzorem wniosku o wydanie Karty.
Załączniki
Dodany dnia: 2024-05-23 Przez: Rozmarynowska Marzena
Akceptowany dnia: 2024-06-04 12:15:01 Przez: Sibiński Janusz
Generowany dnia: 2024-09-20 09:38:01 Przez: Gość
Historia zmian
- Zmieniono: 2023-10-17 - 2024-06-04 12:15:01
Przez: Sibiński Janusz
Poprzednia wersja - Zmieniono: 2023-10-06 - 2023-10-20 10:01:26
Przez: Sibiński Janusz
Poprzednia wersja - Zmieniono: 2023-01-05 - 2023-10-13 10:28:16
Przez: Sibiński Janusz
Poprzednia wersja