Wydział: Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych
Proces: Udzielanie świadczeń socjalnych
Właściciel: Łukowska Krystyna
Osoba Nadzorująca: Sibiński Janusz
Wymagane dokumenty
- zawiadomienie o zgromadzeniu należy złożyć nie później niż 6 dni a najwcześniej 30 dni przed datą zgromadzenia,
- zawiadomienie powinno zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko organizatora zgromadzenia, jego numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiający kontakt z nim, a w przypadku gdy organizatorem zgromadzenia jest osoba prawna lub inna organizacja - jej nazwę i adres siedziby oraz imię i nazwisko osoby wnoszącej zawiadomienie w imieniu organizatora zgromadzenia, jej numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiający kontakt z tą osobą,
- imię i nazwisko przewodniczącego zgromadzenia, jego numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiający kontakt z nim,
- cel zgromadzenia, w tym wskazanie spraw publicznych, których ma dotyczyć zgromadzenie
- datę, godzinę i miejsce rozpoczęcia zgromadzenia, przewidywany czas trwania, przewidywaną liczbę uczestników oraz trasę przejścia (w przypadku zgromadzeń, które powodują utrudnienia w ruchu lub wymagają korzystania z drogi w sposób szczególny, mogą się odbywać pod warunkiem zapewnienia bezpieczeństwa i porządku podczas trwania imprezy), ze wskazaniem miejsca zakończenia zgromadzenia,
- informację o środkach służących zapewnieniu pokojowego przebiegu zgromadzenia o ile organizator je zaplanował
- Do zawiadomienia o zamiarze zorganizowania zgromadzenia dołącza się:
- pisemną zgodę na przyjęcie obowiązków przewodniczącego zgromadzenia w przypadku jego wyznaczenia,
- zdjęcie organizatora zgromadzenia albo przewodniczącego zgromadzenia w przypadku jego wyznaczenia
W przypadku postępowania uproszczonego, zawiadomienie o zamiarze jego zorganizowania należy przekazać do Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego na adres poczty elektronicznej zgromadzenia.mczk@um.kalisz.pl lub telefonicznie na nr telefonu 62 765 44 39. Szczegóły postępowania uproszczonego określono w Karcie Usługi Publicznej WZKO-006.
Miejsce załatwienia sprawy
Złożenie zawiadomienia
Urząd Miasta Kalisza
Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych
ul. Tadeusza Kościuszki 1A,
wejście A, I piętro, pokój nr 120
nr tel./fax 62 765 44 48, e-mail wssm@um.kalisz.pl
Termin
- Zawiadomienie zawierające wszystkie wymagane dane należy złożyć nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 6 dni, przed planowaną datą zgromadzenia.
- decyzję o zakazie zgromadzenia organ gminy wydaje nie później niż 96 godzin przed planowanym terminem rozpoczęcia zgromadzenia, którą niezwłocznie udostępnia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i przekazuje ją organizatorowi zgromadzenia za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jednocześnie organ gminy przekazuje decyzję o zakazie zgromadzenia wraz z aktami sprawy właściwemu sądowi okręgowemu.
Sposób załatwienia sprawy
- zawiadomienie składane jest w Wydziale Spraw Społecznych i Mieszkaniowych,
- zawiadomienie może zostać również złożone drogą elektroniczną na adres wssm@um.kalisz.pl lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
- po złożeniu zawiadomienia o organizowaniu zgromadzenia publicznego Prezydent Miasta Kalisza kieruje pismo do Komendy Miejskiej Policji i Straży Miejskiej w Kaliszu o zapewnienie bezpieczeństwa i porządku podczas trwania zgromadzenia,
- organ gminy wyposaża przewodniczącego zgromadzenia w identyfikator. Przewodniczący zgromadzenia zobowiązany jest nosić identyfikator w widocznym miejscu podczas trwania zgromadzenia.
- w przypadku braku zgody na zorganizowanie zgromadzenia publicznego wydawana jest decyzja o zakazie.
Opłaty
Brak
Tryb odwoławczy
- Odwołanie od decyzji o zakazie zgromadzenia wnosi się bezpośrednio do Sądu Okręgowego właściwego ze względu na siedzibę organu gminy w terminie 24 godzin od jej udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej. Wniesienie odwołania nie wstrzymuje wykonania decyzji o zakazie zgromadzenia.
Informacje dodatkowe
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 62 765 44 48; adres email: wssm@um.kalisz.pl
Klauzula informacyjna
Administrator danych osobowych
Administratorem przekazanych we wniosku danych osobowych będzie Prezydent Miasta Kalisza mający swoją siedzibę w Kaliszu przy Głównym Rynku 20. Z administratorem można kontaktować się: listownie: Główny Rynek 20 62-800 Kalisz, telefonicznie: +48 62/ 7654300 lub e-mailowo: umkalisz@um.kalisz.pl
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Można się z nim kontaktować: listownie: Główny Rynek 20 62-800 Kalisz, telefonicznie: +48 62/7653356 lub e-mailowo: iod@um.kalisz.pl
Cele i podstawy przetwarzania.
Przekazane dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym na podstawie art. 6 st.1 lit. „c” i „e” rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych ).
Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane zostaną przekazane Komendantowi Miejskiemu Policji w Kaliszu oraz mogą zostać przekazane podmiotom administracji rządowej realizującym kontrolę z zakresu realizacji zadań zleconych w przedmiocie zgromadzeń publicznych.
Przechowywanie danych
Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe do chwili realizacji zadania, do którego dane osobowe zostały zebrane a następnie, jeśli chodzi o materiały archiwalne, przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Prawa osób, których dane dotyczą.
Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
· prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymywania ich kopii:
· prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
· prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości rozpatrzenia i realizacji złożonego wniosku. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym wykorzystywane do profilowania.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach (Dz. U. z 2022r., poz. 1389)
- Ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2019r. poz. 1781.)
Załączniki
Historyczny
Dodany dnia: 2023-10-06 Przez: Łukowska Krystyna
Akceptowany dnia: 2024-04-02 08:18:03 Przez: Sibiński Janusz
Generowany dnia: 2024-09-20 11:19:08 Przez: Gość