Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Proces: Rejestrowanie pojazdów i nadawanie uprawnień do prowadzenia pojazdów
Właściciel: Hofman Marzena
Osoba Nadzorująca: Walczyńska Anna
Wymagane dokumenty
Jeżeli Twój pojazd jest napędzany wodorem lub energią elektryczną(ale nie jest pojazdem hybrydowym), możesz wnioskować o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa. To oznaczenie uzyskasz bezpłatnie po wypełnieniu wniosku. Jeżeli nie możesz go wydrukować, wypełnisz go u nas.
wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa (zgodny z obowiązującym wzorem-plik do pobrania....)
Do wglądu:
- dokument stwierdzający tożsamość własciciela pojazdu/wnioskodawcy
- przedstaw ważną polise OC
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Obywatelskich, ul. Kościuszki 1A, 62-800 Kalisz
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko nr 16,17,18,20,21,22
Nadzór (uwagi): p.o.Naczelnika Wydziału, I piętro Biura Obsługi Interesanta, pokój nr 37 te.062 50 49 791
Termin
Nalepka wydawana jest od razu po złożeniu wniosku.
Sposób załatwienia sprawy
1. Wypełnij wniosek i skompletuj dokumenty,
2. Złóż wniosek.
Opłaty
Nalepka wydawana jest bezpłatnie.
Opłata skarbowa 17 zł. - upoważnienie, jeśli właściciel pojazdu nie składa wniosku osobiście (patrz dodatkowe informacje).
Tryb odwoławczy
Brak (czynność materialno - techniczna)
Informacje dodatkowe
Podstawa prawna
ustawa z dnia 20czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 roku poz.1260 z późn.zm.)
ustawa z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U.z 2018 roku, poz.317).
Załączniki
Historyczny
Dodany dnia: 2018-07-30 Przez: Jackowska Dorota
Akceptowany dnia: 2018-08-24 05:41:03 Przez: Błasiak Paulina
Generowany dnia: 2024-04-26 03:50:38 Przez: Gość