Załącznik nr PR-05 (3)
do Księgi Jakości Urzędu Miasta Kalisza
2018-12-31
Utrzymywanie, rozwój i stałe doskonalenie sytemu zarządzania, tak aby spełniał wymagania normy ISO 9001:2008 oraz zapewniał skuteczną realizację przyjętej polityki i wynikających z niej celów.
1. Przeprowadzanie auditów wewnętrznych systemu zarządzania jakością.
2. Analiza wyników auditów wewnętrznych.
3. Nadzorowanie wykonywania działań korygujących i zapobiegawczych.
4. Aktualizowanie dokumentacji nadzorowania systemu.
5. Nadzorowanie aktualizacji Regulaminu Organizacyjnego.
6. Organizacja szkoleń i spotkań dotyczących systemu zarządzania jakością.
7. Zapewnienie udziału Urzędu w programach benchmarkingowych i koordynacja tych działań.
8. Prowadzenie badań satysfakcji interesantów.
9. Opracowanie i realizacja procedur z zakresu nadzoru nad dokumentami i zapisami.
Miernik | Cel jakościowy | Źródło pomiaru | Częstotliwość pomiarów | Komórka organizacyjna | |
---|---|---|---|---|---|
Liczba działań korygujących/ zapobiegawczych zakończonych skutecznie w pierwszym planowanym terminie w stosunku do wszystkich zakończonych. | 80,00% | Karty niezgodności/spostrzeżeń, rejestr niezgodności/spostrzeżeń | Rocznie. | WO | |
Liczba skarg mieszkańców zasadnych w stosunku do wszystkich skarg, które wpłynęły do urzędu. | 15,00% | Rejestr skarg i wniosków. | Rocznie. | WO | |
Stopień wykonania programu wewnętrznych auditów jakości. | 100,00% | Karty niezgodności/spostrzeżeń, rejestr niezgodności/spostrzeżeń | Rocznie. | WO |
Zarządzenie nr 658/2013 Prezydenta Miasta Kalisza z dnia 31 grudnia 2013 r. w sprawie ustanowienia i określenia zasad funkcjonowania Serwisu Informacyjnego Systemu Zarządzania Jakością oraz tworzenia i aktualizowania w nim Kart Usług Publicznych i innej dokumentacji SISZJ (NS-04).
Aktualna strona jest archiwalną wersją dokumentu. Przejdź do aktualnego dokumentu
Historyczny Generowane dnia: 2024-04-23 10:47:22 Przez: