Podgląd procesu

Załącznik nr PR-12 (1)
do Księgi Jakości Urzędu Miasta Kalisza
2012-12-13

Historyczny

Obsługa partnera społecznego

Kategoria procesu: Podstawowy

Właściciel procesu: Otrębska Juszczak Monika

Komórki realizujące proces:

Cel procesu

Pobudzenie działalności i aktywizacja lokalnych organizacji pozarządowych na polu pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych.

Zadania szczegółowe

Współpraca
z organizacjami pozarządowymi,
mająca
na celu realizację zadań
ważnych dla społeczności
lokalnej o charakterze gospodarczym, społecznym, kulturalnym,
sportowym, czy innym.

Wskaźniki przyjęte do monitorowania procesu

Miernik Cel jakościowy Źródło pomiaru Częstotliwość pomiarów Komórka organizacyjna

Liczba udzielonych porad organizacjom pozarządowym w zakresie pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych. 

6

Karta Obsługi Klienta Biura Obsługi Inwestora i Partnera Społecznego

 
Rocznie
BOIPS

Procedury

Opracowane przez Biuro Obsługi Inwestora i Partnera Społecznego wewnętrzne procedury.

Dane wejściowe

Zgłoszenia organizacji pozarządowych (mailowe, osobiste, telefoniczne) zainteresowanych pozyskaniem środków z funduszy zewnętrznych.

Dane wyjściowe

  Udzielone porady – adnotacja w Karcie Obsługi Klienta Biura Obsługi Inwestora i Partnera Społecznego.

Archiwalna wersja

Aktualna strona jest archiwalną wersją dokumentu. Przejdź do aktualnego dokumentu

Historyczny Generowane dnia: 2024-04-18 22:01:39 Przez: