Ustalenie innego terminu wniesienia opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego albo trwałego zarządu.Szczegóły karty

WGM-09 (3)

Urząd Miasta Kalisza, 2015-07-07
Poradnik Interesanta - Karta Usługi Publicznej

Ustalenie innego terminu wniesienia opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego albo trwałego zarządu.
Historyczny

Wydział: Wydział Gospodarowania Mieniem

Proces: Gospodarowanie mieniem

Właściciel: Rykowska Izabela

Osoba Nadzorująca: Gmerek Barbara

Wymagane dokumenty

1. Wniosek o ustalenie innego terminu wniesienia opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego albo trwałego zarządu zgodny z drukiem WGM-09-01 albo WGM 09-02
2. Załączniki:

  • dokumenty potwierdzające podane w uzasadnieniu wniosku przyczyny ustalenia innego terminu zapłaty opłaty rocznej
  • w przypadku gdy reprezentujesz osobę zgłaszającą wniosek o ustalenie innego terminu wniesienia opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego : dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa 
  • w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej (osoby prawne i fizyczne) wniosek o udzielenie pomocy de minimis

Miejsce załatwienia sprawy


Wydział Gospodarowania Mieniem
ul. Główny Rynek 20
62-800 Kalisz

Złożenie dokumentów:
piętro III, pokój 67 (sekretariat Wydziału)

Informacje o przebiegu sprawy:
1. nieruchomości gminne i powiatowe – Referat Gospodarowania Nieruchomościami Miasta
piętro III, pokój 67a, tel. 62 7654388, pokój 66b tel. 62 7654423
2. nieruchomości Skarbu Państwa – Referat Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa, parter, pokój nr 5, tel. 62 5049726

Wnioskodawca o sposobie załatwienia sprawy zostanie powiadomiony na piśmie przesłanym wnioskodawcy listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Termin


Miesiąc od złożenia wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami.

Sposób załatwienia sprawy


1. Wypełnij druk WGM 09-01 albo WGM 09-02 lub sporządź samodzielnie pismo zawierające wszystkie informacje określone w druku WGM 09-01 albo WGM 09-02
2. Uzyskaj wyżej wymagane dokumenty.
3. Wypełnij formularz o udzielenie pomocy publicznej na druku WGM-09-03
4. Przynieś lub przyślij pocztą wszystkie dokumenty do Urzędu.
5. Poczekaj na informację z Wydziału Gospodarowania Mieniem.

Opłaty

Brak.

Tryb odwoławczy

Brak.

Informacje dodatkowe

  • Wniosek o ustalenie innego terminu zapłaty należy złożyć nie później niż 14 dni przed upływem terminu płatności ( najpóźniej do 17 marca)
  • Ustalony inny termin zapłaty nie może przekroczyć danego roku kalendarzowego.
  • Wynikiem załatwienia sprawy jest ustalenie lub odmowa ustalenia innego terminu zapłaty opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu albo trwałego zarządu.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U.z 2015, poz.782)
2. Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 59, poz. 404, z późn.zm)
3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie szczegółowego sposobu obliczania wartości pomocy publicznej udzielanej w różnych formach (Dz. U. z 2004 r. Nr 194 poz. 1983 z późn.zm)

Załączniki

  • WGM-09-01(3) Wniosek o ustalenie innego terminu wniesienia opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.  [WGM_09-01.doc] (19.5kB)
  • WGM-09-02(3) Wniosek o ustalenie innego terminu wniesienia opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu.  [WGM_09-02.doc] (19kB)
  • WGM-09-03(3) Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.  [WGM_09-03.doc] (71.5kB)


Historyczny

Dodany dnia: 2015-07-07 Przez: Jeziorska Agnieszka
Akceptowany dnia: 2015-07-16 09:17:59 Przez: Gmerek Barbara
Generowany dnia: 2024-03-29 13:42:18 Przez: Gość