Wydanie zaświadczenia z gminnej ewidencji zabytków Szczegóły karty

WKST-16 (3)

Urząd Miasta Kalisza, 2014-12-08
Poradnik Interesanta - Karta Usługi Publicznej

Wydanie zaświadczenia z gminnej ewidencji zabytków
Historyczny

Wydział: Wydział Kultury i Sztuki, Sportu i Turystyki

Proces: Zarządzanie kulturą i opieką nad zabytkami.

Właściciel: Ścisła Marzena

Osoba Nadzorująca: Ścisła Marzena

Wymagane dokumenty

1. Wypełniony druk Wniosku ( wg obowiązującego wzoru)
2. Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej.

Miejsce załatwienia sprawy

1. Druki wniosków można pobrać ze strony www.bip.kalisz.pl/poradnik lub otrzymać w Wydziale Kultury i Sztuki, Sportu i Turystyki, ul. Kościuszki 1a, pok.318, tel. 62/50 49 705.
2. Wypełnione wnioski o wydanie zaświadczenia z gminnej ewidencji zabytków miasta Kalisza przyjmowane są w Wydziale Kultury i Sztuki, Sportu i Turystyki, ul. Kościuszki 1a, pok. 315, tel. 62/50 49 700, 62/50 49 705.

Termin

Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie dni 7 dni od daty złożenia wniosku.

Sposób załatwienia sprawy

1. Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia z gminnej ewidencji zabytków
2. Zaświadczenie jest odbierane osobiście przez wnioskodawcę lub wysyłane
(w przypadku braku możliwości odbioru osobiście za wyraźnym wskazaniem we wniosku).

Opłaty

1. Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia (wg Ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej /t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635z późn. zm./).
2. Opłata za wydane zaświadczenie wynosi 17 zł.
3. Opłatę uiszcza się przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Kaliszu, 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20, nr konta mBank S.A. Oddział Korporacyjny Kalisz 45 1140 1993 0000 5502 3500 1007 z dopiskiem : opłata za zaświadczenie z gminnej ewidencji zabytków lub w kasach Urzędu Miejskiego w Kaliszu - ul. Kościuszki 1 a, Główny Rynek 20.

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 22 ust.4 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1446) Prezydent Miasta Kalisza prowadzi gminną ewidencję zabytków Miasta Kalisza.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Wydziale Kultury i Sztuki, Sportu i Turystyki,
ul. Kościuszki 1a, tel. 62/50 49 700, 62/50 49 705.

Podstawa prawna

1. Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami)
2. Ustawa z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1446)
3. Zarządzenie Nr 190/2013 Prezydenta Miasta Kalisza z dnia 26 kwietnia 2013 r. w sprawie założenia i prowadzenia gminnej ewidencji zabytków Miasta Kalisza.

Załączniki


Historyczny

Dodany dnia: 2014-12-08 Przez: Bogaczyk Urszula
Akceptowany dnia: 2015-07-09 12:11:02 Przez: Bogaczyk Urszula
Generowany dnia: 2024-03-29 02:04:36 Przez: Gość