Wydział: Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych
Proces: Udzielanie świadczeń socjalnych
Właściciel: Łukowska Krystyna
Osoba Nadzorująca: Sibiński Janusz
Wymagane dokumenty
- zawiadomienie o zgromadzeniu należy złożyć nie później niż 3 dni a najwcześniej 30 dni przed datą zgromadzenia,
- zawiadomienie powinno zawierać następujące dane:
- imię, nazwisko, datę urodzenia i adres organizatora oraz nazwę i adres osoby prawnej lub innej organizacji, jeżeli w jej imieniu organizuje on zgromadzenie,
- imię, nazwisko, datę urodzenia, zdjęcie i adres przewodniczącego zgromadzenia,
- cel i program oraz język, w którym będą porozumiewać się uczestnicy zgromadzenia,
- miejsce i datę, godzinę rozpoczęcia, planowany czas trwania, przewidywaną liczbę uczestników oraz projektowaną trasę przejścia, jeżeli przewiduje się zmianę miejsca w czasie trwania zgromadzenia,
- określenie planowanych przez organizatora środków służących zapewnieniu pokojowego przebiegu zgromadzenia oraz środków, o których dostarczenie zwraca się do organu gminy,
- prosimy również o podanie numeru telefonu kontaktowego.
Miejsce załatwienia sprawy
Złożenie wniosku
Urząd Miejski w Kaliszu przy ul. Tadeusza Kościuszki 1A,
wejście A, I piętro,
pokój nr 120- Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych
nr tel. 062 765 44 48
Termin
- Zawiadomienie zawierające wszystkie wymagane dane należy złożyć nie później niż na 3 dni, a najwcześniej 30 dni przed datą zgromadzenia.
- decyzja odmowna doręczana jest organizatorowi w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia, nie później jednak niż 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia zgromadzenia.
Sposób załatwienia sprawy
- zawiadomienie składane jest w Wydziale Spraw Społecznych i Mieszkaniowych,
- po złożeniu zawiadomienia o organizowaniu zgromadzenia publicznego oraz pozytywnej decyzji Prezydent Miasta Kalisza kieruje pismo do Komendy Miejskiej Policji i Straży Miejskiej w Kaliszu o zapewnienie bezpieczeństwa i porządku podczas trwania zgromadzenia,
- pismo informujące o zgromadzeniu przekazywane jest także do wiadomości wnioskodawcy,
- organ gminy wyposaża przewodniczącego zgromadzenia w identyfikator. Przewodniczący zgromadzenia zobowiązany jest nosić identyfikator w widocznym miejscu podczas trwania zgromadzenia.
- w przypadku braku zgody na zorganizowanie zgromadzenia publicznego wydawana jest decyzja o zakazie.
Opłaty
Brak
Tryb odwoławczy
- odwołanie od decyzji negatywnej należy złożyć w terminie 3 dni od dnia odebrania powyższej decyzji do Wojewody Wielkopolskiego
- koszty odwołania: brak.
Informacje dodatkowe
- w przypadku zgromadzeń, które powodują utrudnienia w ruchu lub wymagają korzystania z drogi w sposób szczególny, mogą się odbywać pod warunkiem zapewnienia bezpieczeństwa i porządku podczas trwania imprezy oraz uzyskania dodatkowego zezwolenia na jej przeprowadzenie wydanego przez Komendanta Wojewódzkiego Policji
- dodatkowe informacje można również uzyskać pod numerem telefonu: 062 765 44 48; adres email: wssm@um.kalisz.pl
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 5 lipca 1990 r. Prawo o zgromadzeniach (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 397,
- art. 65 ustawy z dn. 23 lipca 2003 r. prawo o ruchu drogowym Dz. U. Nr 58, poz. 515 z 2003r.
Załączniki
Historyczny
Dodany dnia: 2014-11-14 Przez: Łukowska Krystyna
Akceptowany dnia: 2015-07-07 15:05:09 Przez: Sibiński Janusz
Generowany dnia: 2023-12-08 02:39:32 Przez: Gość