Urząd Miasta Kalisza, 2021-07-01
Poradnik Interesanta - Karta Usługi Publicznej
Proces: Gospodarowanie mieniem
Właściciel: Witczak Renata
Osoba Nadzorująca: Kasprzak Iwona
Wydział Gospodarowania Mieniem
ul. Główny Rynek 20
62-800 Kalisz
Złożenie dokumentów:
piętro III, pokój 67 (sekretariat Wydziału)
Informacje o przebiegu sprawy:
1. nieruchomości gminne i powiatowe – Referat Gospodarowania Zasobem Miasta Kalisza i Skarbu Państwa piętro III, pokój 66b, telefon 62 7654423
2. nieruchomości Skarbu Państwa – Referat Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa, parter, pokój 5 telefon: 62 76 54 393
Rozstrzygnięcie sprawy następuje w formie decyzji administracyjnej. Decyzja przesłana zostanie wnioskodawcy listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Istnieje możliwość osobistego odbioru decyzji. Wówczas prosimy o podanie we wniosku numeru telefonu w celu powiadomienia o możliwości odbioru decyzji. Przy odbiorze osobistym należy okazać dokument tożsamości ze zdjęciem.
Decyzja jest wydawana w terminie miesiąca od dnia złożenia wniosku. W przypadku skomplikowanego charakteru sprawy termin jej załatwienia może ulec przedłużeniu. Wnioskodawca o przedłużeniu terminu załatwienia sprawy zostanie powiadomiony na piśmie. Zawiadomienie zostanie przesłane wnioskodawcy listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Bez opłat.
Nieruchomości gminne i powiatowe- Samorządowe Kolegium Odwoławcze
Nieruchomości Skarbu Państwa - Wojewoda Wielkopolski
Odwołania składa się za pośrednictwem Prezydenta Miasta Kalisza (Urząd Miasta Kalisza, Główny Rynek 20) w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji. Od odwołania nie pobiera się opłat.
Wnioskodawca otrzymuje decyzję Prezydenta Miasta Kalisza o ustanowieniu lub odmowie ustanowienia trwałego zarządu.
Objęcie nieruchomości w trwały zarząd następuje na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego.
Za nieruchomość oddaną w trwały zarząd pobiera się opłaty roczne. Opłaty roczne uiszcza się przez cały okres trwałego zarządu, w terminie do dnia 31 marca każdego roku, z góry za dany rok. W pierwszym roku po ustanowieniu trwałego zarządu opłatę roczną uiszcza się najpóźniej po upływie 30 dni od dnia w którym decyzja stanie się ostateczna. Opłatę te ustala się proporcjonalnie w stosunku do pozostałego do wykorzystania w danym roku okresu trwałego zarządu. Nie pobiera się opłat rocznych za nieruchomości oddane w trwały zarząd pod drogi publiczne, parki, zieleńce ogrody botaniczne, ogrody zoologiczne oraz rezerwaty przyrody.
Historyczny
Dodany dnia: 2020-08-14 Przez: Jeziorska Agnieszka
Akceptowany dnia: 2022-09-28 10:47:09 Przez: Kasprzak Iwona
Generowany dnia: 2024-09-20 10:18:28 Przez: Gość