FORMULARZ AKTUALIZACJI WNIOSKU
Szczegóły karty

WSSM-024 (6)

Urząd Miasta Kalisza, 2021-01-08
Poradnik Interesanta - Karta Usługi Publicznej

FORMULARZ AKTUALIZACJI WNIOSKU

Historyczny

Wydział: Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych

Proces: Gospodarka komunalna i mieszkaniowa

Właściciel: Pałucka Anna

Osoba Nadzorująca: Sibiński Janusz

Wymagane dokumenty

 - formularz aktualizacji wniosku wypełniony z faktycznego miejsca zamieszkania, wg obowiązującego wzoru.  Formularz zawiera w szczególności: imię i nazwisko wnioskodawcy/członków gospodarstwa domowego, adres zamieszkania wnioskodawcy/członków gospodarstwa domowego, dane kontaktowe (nr telefonu) wnioskodawcy, informacje dotyczące zajmowanego lokalu potwierdzone przez właściciela lub zarządcę budynku, informacje o dochodach wnioskodawcy oraz członków gospodarstwa domowego.
Załączniki:
- dokumenty potwierdzające wysokość dochodów za okres 3 miesięcy poprzedzających datę złożenia wniosku,
- oświadczenie majątkowe złożone przez każdą pełnoletnią osobę w gospodarstwie domowym,
- oświadczenie zwrotu z Urzędu Skarbowego złożone przez każdą pełnoletnią osobę w gospodarstwie domowym.

Miejsce załatwienia sprawy

Złożenie wniosku:
Urząd Miasta Kalisza przy ul. T. Kościuszki 1A
Wejście B, parter - Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko nr 24 - Wydział Spraw społecznych i Mieszkaniowych
TEL. 62/ 5049-747

Termin

Wnioski składa się w okresie od 01 czerwca do 31 sierpnia danego roku kalendarzowego.

Sposób załatwienia sprawy

Formularz aktualizacji wniosku zostaje przekazany do zaopiniowania Komisji Mieszkaniowej gdy Wnioskodawca  nie spełnienia kryterium dochodowego. W przypadku, gdy formularz aktualizacji wniosku zawiera nieprawdziwe dane o sytuacji mieszkaniowej i materialnej własnej jak i osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym zostaje negatywnie rozpatrzony. Niezłożenie formularza w wyznaczonym terminie skutkuje utratą uprawnień i skreśleniem z wykazu osób zakwalifikowanych do zawarcia umów najmu lokali komunalnych. 

Opłaty

  brak

Tryb odwoławczy

  brak

Informacje dodatkowe


a) dokumentami stwierdzającymi wysokość dochodów za okres 3 miesięcy poprzedzających datę złożenia wniosku mogą być:

  • zaświadczenie o wysokości wynagrodzenia z zakładu pracy (oryginał, wydane w miesiącu w którym wnioskodawca ubiega się o przyznanie dodatku mieszkaniowego), z zaznaczeniem, iż odjęte zostały koszty uzyskania przychodu, składki na ubezpieczenie emerytalne, rentowe i chorobowe oraz powiększone o wszelkie dodatkowe nagrody, świadczenia, odprawy, bony, itp.; można skorzystać z dostępnego wzoru zaświadczenia,
  • decyzje Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub odcinki renty lub emerytury – oryginały do wglądu - (w przypadku braku- zaświadczenie z ZUS o wysokości brutto świadczenia),
  • zaświadczenia z Powiatowego Urzędu Pracy o wysokości zasiłku dla bezrobotnych - oryginał,
  • decyzje Biura Świadczeń Rodzinnych o przyznaniu zasiłku rodzinnego i dodatków do zasiłku oraz zaliczki alimentacyjnej – oryginał do wglądu,
  • decyzje Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej o przyznaniu pomocy w formie zasiłków - oryginał do wglądu,
  • zaświadczenie o wysokości pobieranych stypendiów (socjalne, żywieniowe, mieszkaniowe, naukowe, specjalne) lub nie pobieraniu stypendiów - oryginał,
  • zaświadczenie o otrzymywaniu wynagrodzenia z tytułu odbywania praktyki zawodowej i jego wysokości - oryginał (pomniejszone o składki na ubezpieczenie emerytalne, rentowe i chorobowe)
  • w przypadku pobierania świadczeń alimentacyjnych wyrok sądu o wysokości przyznanych alimentów (oryginał do wglądu) lub potwierdzenia przekazania (przekazy pocztowe, ewentualnie wyciąg z konta, zaświadczenie od komornika, decyzja Biura Świadczeń Rodzinnych),
  • oświadczenie o braku dochodów pełnoletniego członka gospodarstwa domowego wg dostępnego wzoru,
  • oświadczenie o wysokości osiągniętego przychodu pomniejszonego o koszty uzyskania przychodu oraz składki na ubezpieczenie emerytalne, rentowe i chorobowe w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przez jednego z członków gospodarstwa domowego,
  • należy wykazać również dochody: z gospodarstwa rolnego, działalności gospodarczej wnioskodawcy lub członków jego rodziny,

b) dodatkowe informacje można również uzyskać pod numerami telefonów: 062 504 97 47;
062 765 44 85; wssm@um.kalisz.pl

c) prosimy również o podanie numeru telefonu kontaktowego.

  • KLAUZULA INFORMACYJNA:

    Administratorem przekazanych we wniosku danych osobowych będzie Prezydent Miasta Kalisza mający swoją siedzibę w Kaliszu przy Głównym Rynku 20. Z administratorem można kontaktować się:
    - listownie: Główny Rynek 20 62-800 Kalisz,
    - telefonicznie: +48 62 / 765 43 00
    - e-mailowo: umkalisz@um.kalisz.pl.

    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD).
    Można się z nim skontaktować telefonicznie: +48 62 / 765 43 56, bądź e-mailowo: iod@um.kalisz.pl.

    Przekazane dane osobowe będziemy przetwarzać w celu:
    - rozpatrzenia złożonego wniosku na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO* (zadanie wynikające z ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
    oraz Uchwały Rady Miasta Kalisza w sprawie ustalenia zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Kalisza).
    - umożliwienia kontaktu telefonicznego pracownikom administratora z wnioskodawcą w sprawach związanych
    z realizacją wniosku na podstawie - art. 6 ust. 1 lit. a RODO* tj. zgody osoby, której dane dotyczą.

    Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom, z którymi Prezydent Miasta Kalisza będzie współpracował
    w celu rozpatrzenia wniosku, a w szczególności Komisji Mieszkaniowej.

    Państwa dane osobowe będą przechowywane do chwili realizacji zadania, do którego dane osobowe zostały zebrane a następnie, jeśli chodzi o materiały archiwalne, przez czas wynikający z obowiązującej u administratora Instrukcji kancelaryjnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych tj. 10 lat.

    Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
    - prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    - prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    - prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania
    się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
    - prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie bez wpływu na zgodność z prawem
    przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz usunięcia tych danych;
    - prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
    - prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
    - prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
    00 - 193 Warszawa).

    Podanie przez Państwa danych osobowych wynika z uchwały nr XXIX/431/2020 Rady Miasta Kalisza z dnia     24 września 2020 r.w sprawie ustalenia zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Kalisza. Konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku. Podanie nr telefonu nie jest obowiązkowe jednak usprawni kontakt z Państwem w celu rozpatrzenia złożonego wniosku.

Podstawa prawna

 - § 10 Uchwały Nr XXIX/431/2020 Rady Miasta Kalisza z dnia 24 września 2020 r. w sprawie ustalenia zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Kalisza (Dz.Urz.Woj.Wlkp z 2020r., poz. 7318),
- wzór formularza zgodny z Zarządzeniem Nr 679/2020 Prezydenta Miasta Kalisza z dnia 25.11.2020r.

Załączniki


Historyczny

Dodany dnia: 2021-01-07 Przez: Pałucka Anna
Akceptowany dnia: 2021-07-01 06:30:32 Przez: Sibiński Janusz
Generowany dnia: 2024-04-19 23:33:30 Przez: Gość