Zgłoszenie zmiany użytkownika wieczystego gruntu.Szczegóły karty

WGM-13 (7)

Urząd Miasta Kalisza, 2018-03-16
Poradnik Interesanta - Karta Usługi Publicznej

Zgłoszenie zmiany użytkownika wieczystego gruntu.
Historyczny

Wydział: Wydział Gospodarowania Mieniem

Proces: Gospodarowanie mieniem

Właściciel: Marecka Bogna, Nowak Małgorzata

Osoba Nadzorująca: Pilas Michał

Wymagane dokumenty

1. Zgłoszenie zmiany użytkownika wieczystego gruntu zgodne z drukiem WGM-13-01
2. Załączniki:

  • postanowienie o stwierdzeniu nabycia spadku albo akt poświadczenia dziedziczenia
  • w przypadku gdy reprezentujesz osobę zgłaszającą wniosek o zmianę użytkownika wieczystego : dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa

Miejsce załatwienia sprawy


Wydział Gospodarowania Mieniem
ul. Główny Rynek 20
62-800 Kalisz

Złożenie dokumentów:
piętro III, pokój 67 (sekretariat Wydziału)

Informacje o przebiegu sprawy:
1. nieruchomości gminne i powiatowe – Referat Gospodarowania Nieruchomościami Miasta
piętro III, pokój 67a, tel. 62 7654388

2. nieruchomości Skarbu Państwa – Referat Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa, parter, pokój nr 5, tel. 62 5049726

Termin


Nie później niż do terminu zapłaty opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu.

Sposób załatwienia sprawy

1. Sporządź samodzielnie pismo lub wypełnij druk WGM 13-01.
2. Poczekaj na informację z Wydziału Gospodarowania Mieniem.

Opłaty

Brak.

Tryb odwoławczy

Brak.

Informacje dodatkowe

  • Zgłaszający o sposobie załatwienia sprawy zostanie powiadomiony na piśmie przesłanym listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018, poz.121 ze zm.)

Załączniki


Historyczny

Dodany dnia: 2018-03-16 Przez: Jeziorska Agnieszka
Akceptowany dnia: 2018-07-04 12:16:42 Przez: Pilas Michał
Generowany dnia: 2024-04-25 00:34:53 Przez: Gość