Urząd Miasta Kalisza, 2017-07-01
Poradnik Interesanta - Karta Usługi Publicznej
Proces: Nadzorowanie systemu zarządzania
Właściciel: Galewska Anna, Pługowski Marcin, Tomczyk Katarzyna
Osoba Nadzorująca: Kłobucki Stefan
Skargi mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, za pomocą poczty elektronicznej, na elektroniczną skrzynkę podawczą na platformie ePUAP, a także ustnie do protokołu.
Skargi w formie pisemnej można składać:
w Biurze Obsługi Interesanta – przyjmowanie i wydawanie korespondencji
ul. T. Kościuszki 1A, 62-800 Kalisz
w sekretariacie Prezydenta Miasta Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz
Szczegółowe informacje
można uzyskać w Wydziale Organizacyjnym,
Główny Rynek 20 II piętro, pokój 51,
tel. : 62 7654341, e-mail: wo@um.kalisz.pl
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie miesiąca.
Jeżeli
odpowiedź w tym terminie nie jest możliwa, wnioskodawca zostanie
powiadomiony o powodach opóźnienia oraz o nowym terminie
odpowiedzi.
Brak
Brak
W sprawach skarg i wniosków interesantów przyjmują:
1) Prezydent w poniedziałki zgodnie z harmonogramem przyjęć prowadzonym przez pracownika Wydziału Organizacyjnego, w tym po godzinach pracy Urzędu do godziny 16.00. Prezydent przyjmuje Interesantów po wyczerpaniu możliwości załatwienia sprawy przez komórkę merytoryczną według ustalonych zasad przyjmowania interesantów,
2) Wiceprezydenci w poniedziałki zgodnie z harmonogramem przyjęć prowadzonym przez pracownika Wydziału Organizacyjnego,
3) Sekretarz, Skarbnik i kierownicy komórek organizacyjnych w poniedziałki w godzinach pracy, a w pozostałe dni pracy Urzędu w ramach swoich możliwości czasowych i pilności sprawy,
4) Pracownicy Biura Obsługi Interesantów w poniedziałki w godzinach od 7.30 do 17.00. W pozostałe dni pracy Urzędu w godzinach od 7.30 do 15.30.
Brak załączników
Historyczny
Dodany dnia: 2017-07-01 Przez: Tomczyk Katarzyna
Akceptowany dnia: 2018-02-15 11:44:28 Przez: Kłobucki Stefan
Generowany dnia: 2024-03-28 09:09:49 Przez: Gość