Zgłoszenie zmiany użytkownika wieczystego gruntu.Szczegóły karty

WGM-13 (3)

Urząd Miasta Kalisza, 2015-07-07
Poradnik Interesanta - Karta Usługi Publicznej

Zgłoszenie zmiany użytkownika wieczystego gruntu.
Historyczny

Wydział: Wydział Gospodarowania Mieniem

Proces: Gospodarowanie mieniem

Właściciel: Marecka Bogna

Osoba Nadzorująca: Gmerek Barbara

Wymagane dokumenty

1. Zgłoszenie zmiany użytkownika wieczystego gruntu zgodne z drukiem WGM-13-01
2. Załączniki

  • postanowienie o nabyciu spadku lub akt poświadczenia dziedziczenia
  • w przypadku gdy reprezentujesz osobę zgłaszającą wniosek o zmianę użytkownika wieczystego : dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa

Miejsce załatwienia sprawy


Wydział Gospodarowania Mieniem
ul. Główny Rynek 20
62-800 Kalisz

Złożenie dokumentów:
piętro III, pokój 67 (sekretariat Wydziału)

Informacje o przebiegu sprawy:
1. nieruchomości gminne i powiatowe – Referat Gospodarowania Nieruchomościami Miasta
piętro III, pokój 67a, tel. 62 7654388

2. nieruchomości Skarbu Państwa – Referat Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa, parter, pokój nr 5, tel. 62 5049726

Termin


Nie później niż do terminu zapłaty opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu.

Sposób załatwienia sprawy

1. Wypełnij druk WGM 13-01 lub sporządź samodzielnie pismo zawierające wszystkie informacje określone w druku WGM 13-01.
2. Uzyskaj wyżej wymienione dokumenty.
3. Przynieś lub przyślij pocztą wszystkie dokumenty do Urzędu.
4. Poczekaj na informację z Wydziału Gospodarowania Mieniem.

Opłaty

Brak.

Tryb odwoławczy

Brak.

Informacje dodatkowe

  • Zgłaszający o sposobie załatwienia sprawy zostanie powiadomiony na piśmie przesłanym listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015, poz.782)

Załączniki


Historyczny

Dodany dnia: 2015-07-07 Przez: Jeziorska Agnieszka
Akceptowany dnia: 2016-01-27 09:54:50 Przez: Gmerek Barbara
Generowany dnia: 2024-03-28 18:52:06 Przez: Gość