Wydział: Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych
Proces: Udzielanie świadczeń socjalnych
Właściciel: Kubis Kamila, Pietraszko-Banasiak Magorzata, Wódka Natalia
Osoba Nadzorująca: Sibiński Janusz
Wymagane dokumenty
- wniosek o wydanie Karty "Kalisz Rodzina 3+",
- do wglądu dokument potwierdzający tożsamość, zawierający adres zamieszkania - rodzice bądź opiekunowie prawni,
- oświadczenie o kontynuowaniu nauki lub legitymacja do wglądu - dzieci powyżej 18 roku życia,
- w przypadku osób zamieszkałych na terenie miasta Kalisza, a
posiadających zameldowanie na pobyt stały poza Kaliszem - umowa najmu
lokalu.
Miejsce załatwienia sprawy
- Złożenie wniosku
Urząd Miejski w Kaliszu przy ul. Tadeusza Kościuszki 1A,
wejście B, parter - Biuro Obsługi Interesanta,
stanowisko 24 - Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych
nr tel. 062 504 97 47
Termin
Wniosek o wydanie Karty rozpatrywany będzie w terminie
21 dni od dnia złożenia wniosku.
Sposób załatwienia sprawy
-
wypełniony i podpisany przez wnioskodawcę wniosek składany jest w Biurze Obsługi Interesanta,
- wnioskodawca może zostać wezwany do uzupełnienia wniosku lub stawienia się w Urzędzie celem złożenia dodatkowych wyjaśnień,
- informacja o odbiorze Karty zostanie przekazana telefonicznie.
Opłaty
Brak.
Tryb odwoławczy
Brak.
Informacje dodatkowe
Dodatkowe informacje można również uzyskać pod numerami telefonów: 062 504 97 47; 062 765 44 88,
Podstawa prawna
1. Uchwała Nr XLIV/604/2014 Rady Miejskiej Kalisza z dnia 27 lutego 2014 roku w sprawie wprowadzenia na terenie miasta Kalisza Programu „Kalisz Rodzina 3+”,
2. Zarządzenie Nr 434 /2015 Prezydenta Miasta Kalisza z dnia 25 września 2015r. zmieniające zarządzenie w sprawie określenia Regulaminu przyznawania, wydawania i
korzystania z Karty „Kalisz Rodzina 3 +”, wprowadzenia jej wzoru oraz
ustalenia logo Programu „Kalisz Rodzina 3+”.
Załączniki
Historyczny
Dodany dnia: 2015-12-10 Przez: Pietraszko-Banasiak Magorzata
Akceptowany dnia: 2015-12-11 08:06:57 Przez: Sibiński Janusz
Generowany dnia: 2024-04-24 10:19:15 Przez: Gość